i palet z płatnościami przy odbiorze.
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienie można dokonać drogą telefoniczną lub poprzez sklep bez konieczności tworzenia konta. Należy wtedy podać wszystkie swoje dane, miejsce dostawy i telefon kontaktowy.
2. Jak działa koszyk ?
Każdy zamówiony produkt można dodać do koszyka klikając w odpowiednią ikonkę oraz wybrać odpowiednią ilość kupowanych produktów. Podczas zakupów koszyk pokazuje nam jego zawartość i należność do zapłacenia. W każdej chwili można usunąć produkt z koszyka lub dodać kolejny. Można też od razu przejść do kasy i wybrać opcję płatności i dostawy.
3. Jak można płacić za zakupy?
W naszym sklepie można wybrać dowolną opcje płatności:
- płatność kartą kredytową
- przelew bankowy
- przelew online poprzez payu.pl
- płatność przy odbiorze
- odbiór i płatność w siedzibie firmy
4. Jakie są możliwości dostarczenia do klienta zamówionego towaru?
Zamawiając produkty klient wybiera najbardziej odpowiednią formę doręczenia jego przesyłki: Kurier DPD
Przesyłki dostarczane są w ciągu 48godzin na terenie całego kraju. 90% przesyłek dostarczana jest następnego dnia roboczego. Koszt wysyłki do zamówienia poniżej 300zł to 16 zł. Wszystkie zamówienia powyżej tej kwoty dostarczane są na nasz koszt. Na stronie http://www.dpd.com.pl/ można sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka podając numer przesyłki. Każda paczka posiada swój numer przesyłki., który zostaje przekazany odbiorcy e-mailem od firmy kurierskiej.Jeżeli nie otrzymaliście Państwo tego numeru , prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem. Firma kurierska DPD dostarcza przesyłki tylko w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00 i wyjątkowo w soboty od 8.00 do 14.00 za dodatkową opłatą 30 zł firma DPD dostarczy Państwu przesyłkę w określonych godzinach. Nie mamy kontaktu bezpośredniego z kurierami pracującymi na terenie Polski.
Poczta Polska
Przesyłki i listy wysyłamy jako priorytetowe. Przesyłki priorytetowe dostarczane w terminie 7dni. 70% przesyłek dostarczana jest w ciągu 2dni roboczych. Koszt przesyłki związany jest z wagą zamówienia .System naszego sklepu automatycznie nalicza należność za przesyłkę.
Istnieje możliwość wysłania e-PRZESYŁKI. Usługa e-PRZESYŁKA polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu przesyłki wyłącznie poprzez jej wydanie w wyznaczonej placówce pocztowej, wskazanej przez nadawcę, po wcześniejszym powiadomieniu adresata emailem albo przez SMS, o możliwości i miejscu jej odbioru. Więcej o tej usłudze można dowiedzieć na stronie Poczty Polskiej pod tym adresem
Bezpłatna dostawa przez pracownika naszego sklepu
Istnieje możliwość bezpłatnej dostawy do domu dla klientów mieszkających w okolicach Grodziska Mazowieckiego oraz dla hodowców mieszkających w Warszawie przy minimalnym zamówieniu za 300zł. Aby skorzystać z takiej opcji dostawy prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.
Odbiór osobisty
Po swoje zamówienie można przyjechać osobiście i zapłacić siedzibie firmy. Godziny otwarcia tylko w dni powszednie : od 10.00 do 18.00 Przed planowanym terminem odbioru zamówienia prosimy o telefoniczne sprawdzenie czy Twoje zamówienie jest już gotowe do odbioru.
Po złożeniu zamówienia i wybraniu opcji płatności oraz przesyłki nie ma można już anulować swojego zamówienia. Aby wstrzymać wysyłkę należy pilnie skontaktować się telefonicznie ze sklepem pod numerem 603300352
6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Aby otrzymać fakturę za zakupione produkty należy przy zamówieniu w „uwagach” podać wszystkie dane firmy. Jeżeli chcemy otrzymać fakturę za towar zakupiony na paragon należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem. UWAGA: faktura może być wystawiona do paragonu wystawionego w tym samym miesiącu. Nie wystawiamy faktur dotyczących paragonów z poprzednich miesięcy.
7. Jak uzyskać rabat?
Kody rabatowe okresowo wysyłamy naszym klientom drogą mailową, jak również udostępniamy je na innych stronach.
Dla klientów którzy często robią u nas zakupy przydzielamy rabaty indywidualnie.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami.